Mocht je tips, suggesties, op of aanmerkingen hebben dan zouden wij die graag van je horen. Laat ze ons weten via [email protected]
Wij streven ernaar om klachten van onze klanten tot een absoluut minimum te beperken. Mocht het echter zo zijn dat je niet tevreden bent over onze producten of onze service, dan willen we je vriendelijk vragen dit aan ons kenbaar te maken. Zo kunnen wij ons best doen om van jou weer een tevreden klant te maken en leren tegelijk hiervan om onszelf verder te verbeteren.
Klachtenprocedure
Klachten worden binnen 24 uur (1 werkdag) door ons in behandeling genomen. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht, krijg je van ons een inhoudelijke reactie.
Niet tevreden over de uitkomst?
Mocht jij, als consument, het oneens zijn met de uitkomst, dan kan je dit kenbaar maken bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, of via www.sgc.nl.
Daarnaast is Informatique ook lid van ICT Waarborg welke namens jou kan bemiddelen wanneer je niet tevreden bent over de afhandeling van een product of dienst. Klanten van webwinkels kunnen het geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/