Je ontvangt een orderbevestiging na elke bestelling waarop je kunt zien of de bestelling kan worden geleverd. Als een bestelling nog niet kan worden geleverd,
wordt per product aangegeven of het op voorraad is. In principe houden we elke bestelling vast totdat deze volledig kan worden geleverd.
Als je echter een gedeelte van de bestelling wilt ontvangen of afhalen, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Zij kunnen de bestelling voor je opsplitsen. Houd er wel rekening mee dat er in dit geval extra verzendkosten van toepassing kunnen zijn.
Benieuwd naar de status van jouw order? Bellen kan natuurlijk ook (010 5191666).
Op werkdagen voor 22.00 uur online besteld, de volgende dag in huis!
Als een order volledig uitleverbaar is of als je producten bestelt die voorradig zijn, dan heb je jouw bestelling in principe de volgende werkdag in huis. Als je producten bestelt die niet bij ons, maar wel bij onze leverancier op voorraad zijn, houd dan rekening met de aangegeven levertijd op de productpagina.
Op de website staat bij elk product de voorraadstatus en een levertijdindicatie aangegeven.
Traceren van je order
Na het bestellen ontvang je via e-mail een orderbevestiging. Vervolgens krijg je op het moment dat Informatique
jouw bestelling verzendt een verzendmelding met daarop je trackingnummer.
Je kunt met dit nummer jouw bestelling traceren en volgen via internet. Er zit een tijd van max. 24 uur tussen
het verzenden van de orderbevestiging en het kunnen volgen van het pakket op de website van PostNL of DHL.
Zie voor het traceren en volgen van zendingen via PostNL
deze link en voor zendingen van DHL deze link.