Met Lenovo Premier Support krijgt je:
• Callcenterondersteuning voor het oplossen van envoudige en technische problemen en problemen direct na aanschaf.
• Technische ondersteuning via een speciaal telefoonnummer 24 x 7 x 365 beschikbaar.
• Garantieclaims, inclusief onderdelen en arbeid - met voorrang, op locatie (Next Business Day, Onsite).
• Uitgebreide ondersteuning voor hardware en OEM-software.
• Eén contactpersoon voor glashelder end-to-end casemanagement.
• Technische Accountmanagers voor proactief relatie- en escalatiebeeheer.
• Uitgebreide reeks rapportages.
• Lenovo Service Connect portal voor informatie over geïnstalleerde producten, de status van servicetickets en rapportages voor het vaststellen van trends en het proactief adresseren van problemen.
• De optie bedrijfseigendommen taggen als handige referentie voor Premier Support callcenters overal in de wereld.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld.
Dit artikel behoort niet tot ons kernassortiment en zullen we doorbestellen bij onze leverancier.
Met zorg wordt de productinformatie van elk product door ons vastgelegd. Mocht er naar uw mening toch iets niet kloppen, wil je dan zo vriendelijk zijn om dit aan ons te melden. Aan foutieve of onvolledige informatie kunnen geen rechten ontleend worden. Alle door ons genoemde levertijden zijn verwachte levertijden en indicatief, er kunnen daarom geen rechten aan worden ontleend. Prijzen zijn onder voorbehoud en kunnen wijzigen als gevolg van fouten, marktontwikkeling en/of dollarkoers.